La CUP estén la mà a les esquerres sense representació

La Candidatura d'Unitat Popular de Manresa valora molt positivament els resultats obtinguts en les eleccions municipals d'aquest diumenge

La CUP, considera que haver duplicat el nombre de regidors és una mostra més del constant creixement de l'esquerra independentista, que ha irromput amb molta força en molts pobles de la comarca i del país. Segons la candidatura independentista, els 12 regidors a la comarca no són fruit de la casualitat, i demostren la força creixent de la CUP.

Adam Majó, que ha lamentat la dispersió del vot d'esquerres, ha mostrat la seva voluntat de seguir sent la veu dels que no tenen veu, i en aquest sentit ha estès la mà a tots els moviments socials de la ciutat, i molt especialment als partits i candidatures d'esquerres i independentistes que no han aconseguit representació al consistori manresà.

D'altra banda, la CUP ha manifestat la seva preocupació pel creixement del feixisme que representa la PxC, i ha expressat la seva ferma determinació de plantar cara als plantejaments xenòfobs, vinguin d'on vinguin.

Finalment, la candidatura té el convenciment de la importància tindrà aquesta aquesta legislatura pel futur del país, tan des del punt de vista social, en que caldrà lluitar per assegurar les conquestes socials i plantar cara a les retallades, com des del punt de vista nacional, en que s'obriran moltes possibilitats i caldrà seguir de molt a prop els processos d'alliberament de nacions com Escòcia, Euskadi o Flandes.

La CUP anima a totes les manresanes i manresans a implicar-se en les diverses lluites, perquè els dos regidors de la formació només són el primer pas per a aconseguir els objectius marcats en el programa electoral. Segons Jordi Masdeu, nou regidor de la CUP afirma que 'Ara, més que mai, la CUP vol fer encara més feina. Ara, més que mai, cal la complicitat de tothom per fer canviar les coses'.