La CUP fa públics els 6 primers llocs de la llista

La Candidatura d'Unitat Popular de Manresa va decidir en l'assemblea oberta de divendres passat quines serien les 6 persones que encapçalaran la seva llista a les municipals del proper mes de maig.

Desprès de debatre quines havien de ser les prioritats polítiques de la campanya, les més de cinquanta persones que van assistir a l'assemblea van triar l'ordre de la llista, que estarà encapçalada per l'actual regidor de la formació, Jordi Masdeu. El número 2 l'ocuparà Jordi Garcés, militant de l'esquerra independentista i llicenciat en Filosofia i en  Antropologia Social i Cultural. Gemma Tomàs, estudiant d'arquitectura i militant d'Arran ocuparà el número 3. Els 6 primers llocs els completen Carles Badia (cambrer, número 4), Gemma Boix (llicenciada en Dret, número 5) i Mireia Cirera (actriu, número 6).

En la mateixa assemblea es va decidir seguir treballant per construir el programa i la resta de la llista en el format d'assemblees obertes i punts de trobada. La CUP ja va fer servir aquests mecanismes en les eleccions del 2011, i confia en que aquesta manera de treballar permeti un alt grau de participació popular en l'elaboració del programa i la fixació de les prioritats de la legislatura.

Currículums detallats:

Jordi Masdeu Valverde: 40 anys. Actual regidor de la CUP a Manresa. Llicenciat en Humanitats i extreballador de magatzem. Militant de l'esquerra independentista des de 1988, també fou militant de l'assemblea Antimilitarista del Bages i del Col·lectiu Desvalls.

Jordi Garcés Casas: 29 anys. Llicenciat en Filosofia i en Antropologia Social i Cultural. Ha treballat durant sis anys al Pla de Vigilància contra Incendis de la Diputació de Barcelona. També ho ha fet en diferents establiments de restauració. Va començar a militar a l'Esquerra Independentista amb 18 anys a Maulets i posteriorment al Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans. Actualment milita a Endavant i a la CUP. És membre de l'Ateneu La Sèquia i participa de l'Aliança contra la Pobresa Energètica.

Gemma Tomàs Vives: 25 anys, militant d'Arran Manresa i la CUP. Estudiant d'arquitectura i extreballadora en l'àmbit de restauració. Militant durant 6 anys a les organitzacions juvenils de l'esquerra independentista (Maulets Manresa, Assemblea de joves de Sant Cugat del Vallès i Arran Manresa). Participa a l'Ateneu la Sèquia.

Carles Badia Bosc: 33 anys. Diplomat en magisteri musical i postgrau en Economia cooperativa. Autònom del sector de l'hosteleria, havia treballat en l'alimentació i fent classes per a adults. Ha participat al Casal la Fadulla i a la Festa Major Alternativa. Actualment milita a la CUP.

Gemma Boix Pou: 25 anys. Llicenciada en Dret, actualment a l'atur. Militant del col·lectiu feminista Acció Lila. Ha format part de la PAHC Bages i actualment participa a l'Ateneu la Sèquia.

Mireia Cirera Pintó : 44 anys. Llicenciada en Art dramàtic. Vint anys de docència teatral en escoles i instituts. Membre de la companyia Parking Shakespeare. Membre de la taula artística de la Fira de l'Aixada. Ha militat a l'MDT i ara ho fa a la CUP.