Matinal oberta sobre participació ciutadana

La CUP de Manresa ha preparat per a aquest dissabte dia 8 de juny una matinal formativa sobre la participació ciutadana, que comptarà amb la presència de Dani Duocastella, sociòleg especialitzat en participació. Durant la matinal, que tindrà lloc a partir de les 11 del matí a l'Ateneu la Sèquia (entrada pel carrer Amigant), es presentaran diferents models participatius, i posteriorment es debatrà sobre quins són els models més adients per a Manresa i com cal implementar-los.

Des de la CUP creiem que la participació ciutadana és una eina clau per a aconseguir ciutats i ciutadanes mes lliures i compromeses, i per això aquest dissabte dia 8 de juny, a partir de les 11, farem una matinal per parlar sobre models de participació ciutadana i pressupostos participatius i veure com podem aplicar-ho al nostre municipi.

Les jornades es realitzen a l'Ateneu Popular la Sèquia (entrada pel carrer Amigant), i l'hora d'inici és a les 11 del matí.

La matinal tindrà 3 parts:

-1a part, teòrica, vindrà una persona que es dedica a treballar amb processos participatius, i ens exposara quins models hi ha, els pros i contres dels models, etc.

- 2a part, debat sobre l'exposat anteriorment per tal de treure'n unes conclusions; posarem l'èmfasi en les assemblees municipals obertes i en el funcionament dels actuals consells de districte.

-3a part, conclusions