2 anys de legislatura, traiem l'ajuntament al carrer

Aquest mes de juny farà 2 anys que va començar la legislatura a l'ajuntament de Manresa, i la CUP ho celebrarà traient el despatx al carrer. Saps quant cobra un regidor? Saps com es preparen les mocions? Qui pot intervenir al ple? Què hi fa, exactament, la CUP a l'ajuntament?

Divendres dia 14, a 2/4 de 8 del vespre, respondrem aquestes preguntes, i també totes les que vulgueu proposar a través d'aquesta mateixa web, mitjançant la pestanya Contacte que trobareu a la part superior. També podeu fer preguntes mitjançant l'esdeveniment al Facebook o al Twitter de la CUP Manresa. El mateix divendres també podreu fer preguntes, ja sigui de viva veu o mitjançant uns fulls que es repartiran durant l'acte. Les preguntes que, per manca de temps o d'informació, no puguem respondre divendres, les penjarem a la web i al Facebook.

En el mateix acte es presentarà una nova eina per facilitar la transparència i la proximitat, un bloc a Internet on els regidors recullen totes les informacions municipals.