Gent del Barri

Els barris són l'anima d'una ciutat, i en el cas de Manresa, no es pot entendre el desenvolupament de l'actual ciutat sense la feina feta pels barris. Per això, ara més que mai, cal debatre sobre els temes que afecten a cada zona, sobre els problemes específics de cada barri, i molt especialment, sobre les solucions.
A partir del mes de novembre, realitzarem trobades veïnals als diferents sectors de la ciutat amb la intenció de posar en comú els diversos temes i trobar-hi sortides viables. Es tracta de reunions obertes, que es celebraran els dissabtes al matí i tindran lloc als barris en qüestió.
En aquesta mateixa pàgina anirem actualitzant el calendari de trobades, i si necessiteu més informació podeu demanar-la a [email protected].

Properes trobades:
30 de novembre: La Font dels Capellans i la Sagrada Família. Centre Cívic Joan Amades (Sant Blai 14-16), a les 8 del vespre.

Trobades realitzades:
30 d'octubre: Nucli antic (Barri Antic, Escodines i Vic-Remei). Casal de Vic-Remei (Casa Caritat), a les 11 del matí.

30 d'octubre: Ctra. de Santpedor. Frankfurt Cal Xavi (Abat Oliba 66-68 ), a les 11 del matí.