La CUP creu que la Plataforma per Catalunya menteix amb el consentiment de l’Ajuntament

Una de els candidatures que es presenten a les eleccions municipals a Manresa, la Plataforma per Catalunya, ha repartit un fulletó en el que s’hi exposen una sèrie d’arguments que no són veritat i suposen un veritable atac a la voluntat de convivència dels veïns i veïnes de la ciutat.

Per la CUP, afirmar, com afirmen, que la major part dels pisos de protecció oficial són pels magrebins, que els immigrants, pel fet de ser-ho, tenen medicaments gratuïts, que no paguen impostos o que reben la totalitat de les beques escolars és senzillament fals, i que propagar aquesta mena de mentides és extraordinàriament perillós.

Roger Torras, candidat a l’alcaldia per la CUP, creu que des de l’ajuntament cal rebatre aquestes afirmacions amb dades contrastables, recordar que l’atorgament d’ajuts públics es fa únicament amb criteris econòmics i familiars i posar en mans dels advocats municipals la possibilitat de presentar una querella per injuries contra el senyor Xavier Arcas.

Torras vol recordar, també, que amb l’actual ordenament legal els Manresans d’origen immigrant (no europeus) no tenen més drets sinó menys que la resta de ciutadans. Entre els que no tenen, sense anar més lluny, hi ha el de votar a les properes eleccions del dia 27.

Per la CUP és inadmissible que el silenci de l’alcalde de Manresa (Josep Camprubí) i el regidor d’immigració (Xavier Rúbio) poguessin fer pensar a més d’un Manresà que allò que afirma la Plataforma per Catalunya és cert.