La CUP demana més implicació de l’Ajuntament a la Fira de la Mediterrània

La Candidatura d’Unitat Popular veu la Fira com una oportunitat que l’equip de govern no aprofita prou per la manca d’un model cultural.

La formació independentista creu que no s’ha sabut aprofitar prou existència de la Fira i revertir la seva potència durant la resta de  l’any. Tot plegat, segons la CUP, amb l’objectiu de convertir Manresa en una capital de referència de la cultura popular. Per aconseguir això però, creuen que caldria que l’equip de govern tingués un veritable model cultural per a la ciutat i es compromet a donar el seu suport per treballar en aquesta direcció.

La CUP considera altament positiu el creixement que ha tingut en les darreres edicions amb l’augment de públic, espectacles i programadors, i creu que caldria accentuar més el protagonisme dels conjunts o grups bagencs i de les entitats o col•lectius de la comarca que d’una manera o altre estan relacionats amb la cultura popular. Una cultura popular que, segons la CUP, caldria situar sense complexes en el marc dels Països Catalans sense que això signifiqui l’exclusió d’altres cultures.