La CUP denuncia la falta de recursos humans a les escoles

La Candidatura d´Unitat Popular de Manresa vol denunciar que a les ja habituals dificultats que hi ha a les escoles manresanes a l´inici de curs derivades d´unes ràtios d´alumnes que saturen les aules,cal afegir-hi les importants retallades en recursos humans que han aplicat tant el Departament d´Educació com l´Ajuntament de Manresa.
El canvi de criteris del Departament per tal de fer les substitucions de docents s´han traduït en menys mestres per als mateixos alumnes.La reducció dels Vetlladors i de l´atenció psicol.lògica fa que molts nens i nenes amb dèficits i necessitats específiques no puguin seguir el ritme dels seus companys,dificultant també la feina dels docents.La CUP creu que això hauria de fer posar vermells a tots aquells que parlen d´escola inclusiva.No només el Departament ha retallat personal,l´Ajuntament de Manresa no ha donat continuïtat a la figura de l´Educadora,una figura que a les escoles on s´havia implantat feia una feina impotantíssima per tal de facilitar la comunicació entre l´Escola i les famílies.La CUP creu que això és la prova de que l´Educació no és una prioritat ni per l´actua govern del Principat ni per l´Ajuntament de Manresa,doncs en temps de crisi és prudent retallar de les àrees no prioritàries.