La CUP fa una crida a participar en la Marxa de Torxes de Manresa

Argumenta que la via autonomista ja està esgotada per a demanar la màxima implicació de tothom en la celebració de la Diada.

Consulta el bloc de la Marxa de Torxes

“La ingerència del tribunal constitucional en els afers interns d'aquest país i la incapacitat de l'estat per digerir consultes democràtiques com la que es realitzarà a Arenys de Munt el proper diumenge” posen de manifest que la via constitucionalista i estatutària està esgotada, segons un comunicat de la CUP de Manresa. La formació d’Unitat Popular argüeix aquest extrem per a demanar la màxima implicació de la ciutadania en tots els actes que es portin a terme l’onze de setembre amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

La formació assenyala que “cada any convoquem o donem suport a les mobilitzacions independentistes”, però enguany “cal fer-ho encara amb més força”. És per això que des de la CUP es fa una crida “a participar en les convocatòries independentistes de l’Onze de setembre en pobles i ciutats” i concretament “a la Marxa de Torxes per la Independència” que es portarà a terme a Manresa el proper dia 10, “i als actes del Fossar de les Moreres del dia 11 al matí i a la manifestació de Barcelona de la tarda”.