La CUP proposa construir un camp de vòlei platja a Manresa

La Candidatura d'Unitat Popular va presentar dimarts una proposta que insta l'ajuntament a construir una pista de vòlei platja a la ciutat, ja que segons la formació independentista, “es tracta d'una activitat esportiva d'importància creixent, que cada cop compta amb més practicants a la ciutat de Manresa, com queda de manifest cada any  amb la celebració del torneig de vòlei platja a la plaça Major (del que ja s'han fet 5 edicions)”. Des de la CUP es recalca que la proposta neix per iniciativa d'alguns practicants de l'esport, que actualment s'han de desplaçar a diferents poblacions de la comarca, sobretot a Callús, per poder practicar-lo.
Pel que fa a la possible ubicació de la pista, la CUP aposta per la llera del riu Cardener, al seu pas per la zona esportiva del Congost. Jordi Masdeu, regidor de la CUP, recorda que la legislatura passada, a instàncies de la mateixa CUP, l'ajuntament va encarregar un informe sobre els usos potencials del riu. En aquest informe, presentat el mes de gener passat, s'aposta per la construcció d'un parc urbà que relligui la zona esportiva amb la ciutat, i una de les infraestructures que s'hi proposen és, precisament, un camp de vòlei platja (en la moció que adjuntem hi ha la documentació).
“Si necessitem una pista de vòlei, i volem també impulsar la llera del riu com a espai lúdic, sembla evident la idoneïtat de construir la pista a la zona del Pont Nou, amb bons accessos des de la ciutat i a prop de les instal·lacions esportives ja existents” ha manifestat Masdeu, que està convençut que la pista serà molt utilitzada durant tot l'any. Segons la CUP, es tracta d'una intervenció molt necessària i no gens cara, que impulsaria l'esport i seria el primer pas per convertir el riu en el nou espai de lleure i esbarjo de la ciutat.