La Fadulla presenta dijous ÈRIC I L'EXÈRCIT DEL FÈNIX i L'INSTITUT DE LA VERGONYA amb Èric Bertran

El casal popular La Fadulla ha organitzat per dijous 25, ales 8 del vespre la presentació dels llibres "Èric i l'exèrcit del fènix" i "l'institut de la vergonya, a càrrec del protagonista i autor dels dos llibres, Èric Bertran.

"Èric i l'exèrcit del fènix" narra la història real que va viure Èric Bertran, un noi de catorze anys a qui la justícia espanyola va acusar de terrorista per haver enviat uns correus electrònics demanant a diverses empreses que etiquetessin en català els seus productes als Països Catalans. És una cronologia viscuda en primera persona d'aquells fets escandalosos.

"L'institut de la vergonya" explica el retorn a la "normalitat" després dels fets de l'exèrcit del fènix. Una història d'assetjamentescolar per part de tots els agents del seu institut (companys/es, professors/es...), on en comptes de solidaritat es va trobar amb un mur d'hostilitat vergonyós.

L'adaptació teatral d'"Eric i l'exèrcit del Fènix" serà representada el proper diumenge 28 al Kursaal de Manresa:

Manresa (Bages)
diumenge 28 d'octubre del 2007, 18.00 h
Teatre Kursaal (sala gran)
Passeig de Pere III, 35
Preu: 18 € (joves: 16 €)
Descomptes majors de 65 anys
Aparcament gratuït: Europa, Sam, Catalònia, Carrió, La Farola, Quatre
Cantons i Plaça Porxada
Venda d'entrades: Taquilla Teatre Kursaal
(de dilluns a dijous de 18 a 21 h,
divendres i dissabtes de 10 a 13 i de 18 a 21 h