L’Assemblea de Joves de Manresa i Maulets donen suport a la CUP de Manresa

Les dues organitzacions juvenils de l’Esquerra Independentista de Manresa, l’Assemblea de Joves de Manresa (AJM – CAJEI) i Maulets, el jovent independentista i revolucionari, donem suport a la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Manresa de cara a les properes eleccions municipals a la nostra ciutat.

Apostem pel treball de la CUP com a única força rupturista dins l’àmbit municipal a Manresa, que pot defensar de la millora manera els nostres drets com a joves amb consonància amb les realitats socials locals i nacionals a nivell de Països Catalans, fent un treball local i de base.

La necessitat d’una força alternativa, d’esquerres i independentista al nostre Ajuntament que canviï i ompli els buits polítics existents actualment al consistori, és un reclam urgent per a les manresanes.

Com a joves que som, veiem que les CUP també fan una feina juvenil, participant en debats i buscant solucions en problemàtiques que ens afecten al nostre dia a dia: una vida precària, l’alta especulació urbanística i les dificultats per accedir a un habitatge digne, la defensa del nostre territori, propostes d’oci no consumistes i populars, ...

Al mateix temps, veiem molt positiu el creixement i la consolidació de les CUP a les diferents viles, pobles i ciutats del nostre país com a referent de la lluita municipalista i popular.

Assemblea de Joves de Manresa (AJM –CAJEI) Maulets, el jovent independentista i revolucionari.