Manresa-Barcelona en 45 minuts és possible

Des de la CUP hem iniciat una campanya per exigir de les autoritats competents que les obres que ja estan dibuixades de millora de la línia de Renfe de Manresa a Barcelona es comencin a executar com abans millor.

L’edició d’uns fulletons que seran repartits per la ciutat i especialment als viatgers usuaris de la línia de l’estació del Nord de Manresa i la posta en marxa d’una web específica seran les dues accions inicials amb les que pretendrem fer campanya per a que l’administració i la companyia ferroviària prenguin consciència de la importància de començar unes obres que han de conduir a poder fer el trajecte des de Manresa a la Plaça Catalunya de Barcelona en 45 minuts.

És per això que també hem creat una web amb el nom www.manresabcn45minuts.cat on properament tothom es podrà subscriure per a donar el suport a la campanya. En un futur proper no es descarten altres accions destinades a fer la marca de la campanya més present entre els usuaris del tren.

Baixar de l’hora en el recorregut ferroviari entre la capital del Bages i el centre de Barcelona és perfectament possible, com s’assenyala en el mateix fulletó:

-  Construir el túnel de Montcada.
-  Diverses actuacions menors del tram Manresa-Terrassa.
-  Quadriplicació de la via entre Sabadell Sud i Cerdanyola.
-  Augment de la freqüència.
-  Millores en la coordinació i senyalització a Barcelona.
-  Millorar l’aparcament situant un parador de tren al Congost.
-  Connexió entre l’estació de Rodalies i el baixador dels FGC.

El manifest, el fulletó i diverses fotografies es poden trobar a la web fent clic en el logotip de la campanya que s’ha afegit a la barra de la dreta d’aquest mateix portal.